fredag 31 oktober 2008


Nu faan,
Jag är så trött på allt så jag bara kan spy.
Jag kräver inte mycket.. Bara en enda dag SOM ÄR MIN bara min..
Får jag den? NEJ jag vill ha en vanlig familj som tillåts att ha en egen dag.. gissa vaför för någon fick ha sin stora feta 50 årsfest..NÅGON KOMMER ha sin stora feta 20 årsfest ... och någon NÄSTA år kommer OCKSÅ ha sin stora feta 50 års fest.. JAG DÅ?! Jag blir också stor.. jag har också en dag.. Men nä alla åker.. lämnar mig och ingen bryr sig!?!. Kan ingen fatta att jag är ensam.. i 3 timmar för att någon där uppeifrån inte orkade köra ner honom..Klart jag bryr mig men.. VARFÖR IDAG varför just IDAG!?=!?!? SNälla säg de mig.. Jag kan fan inte tro på gud.. jag har varit så snäll och nästa inte svurit ett JÄVLA SKIT... och det ÄNDA jag längtar till är min familj att mysa att bara vara familj.. vad gör du?`! TAR DET IFRÅN MIG!! FAAAN FÖR DIG .. DU FINNS INTE... JAG TROR INTE PÅ DIG... DU FINNS INTE... FÖR DU SVIKER... DU GÖR INGET ANNAT.... FAN TA DIG

Att jag är ensam är inte det värsta,
Att du åkt och lämnat mig, Det är min sorg,
Att jag försöke bry mig är svårt,
För jag gör det det är sant.
Men förlåt för att jag är lite ego.
Men varför finns inte min dag?!
Jag vill bara ha EN egen dag. Ingen annan..
Den 29 /10 den tjugonionde dagen i Oktober varje år..
Är det för svårt att be om?
Jag vill ha min dag.
Ingen annans,

söndag 21 september 2008

Togehter forever?


Länge sen,
Jag går då på gymnasiet underbart!
Älskar det
Tycker om de flest:)
Men..
typ känner mig tom.
Vet inte vf..
för samtidigt känner jag mig full.
Av viktiga saker, eller skit?

Would you miss me if I Didn't be there
Would you stay with me if I where lost and stuck?
Im stuck in my dream world
A world with the colouers green and yellow
This world is my fleeing world
And I love it
I never have to be svared
In the real world
Im afraid all the time.
Cause no one is there to save me if Im falling,

tisdag 26 augusti 2008

Stay with me


Ironik - stay with me

Everybodys free,
Listen to the lyrics

Jag tror jag dras ner igen
Känner mig helt depp
Typ hoppas snart man börjar snacka med någon
pratade prata med dig
Du verkade inte så korkad..
Inte för att vara elak,
ibland dömmer man lite snabbt,
Men du var hyper trevlig
Jag liksom kommer ihåg massa
Du verkade ha koll på ditt liv
Men ändå hade massa drömmar
Sånt diggar jag
Du är inte dem
Du har något till livet
du har en koppling
och det gör dig till dig själv
Skulle inte missta chansen att prata mer,
Även om du aldrig kommer läsa det
Men du är en väldigt fin person,
någon dag kommer du bli någon som någon annan behöver för att andas,


Jag har börjat frysa!?! helt sinnes jag fryser ALDRIG>.<
Helt sjukt
Vänd min värld upp och ner så kanske den blir något av det
alltså min klass är sjukt chill diggar den starkt men killarna är ju så sjukt pratsamma till tjejorna NOT >.< <3

måndag 25 augusti 2008

usch inte igen...


Hej hej jag vet det var länge sen, tyvärr
Men men glöm det nu:)

Har ju börjar bp1d! SKit najs klass tycker jag :)
De flesta verka trevliga?
Men ändå ska det så klart finnas ett rövhål:) xD

Jag tror jag har blivit kär?
alltså eller inte så men på väg?
Han är så jävla söt,
jag tror jag smälter verje gång >.<
hoppas han inte mäkrer något för jag orkar inte med att ännu fler tycker illa om mig för jag är äcklig och ful, usch
Men han är iallfall supersuper fin!
Och jag vill bara fortsätta titta in i hans ögon!:)

I miss you friend,
You will always be a part of me
You know that
But sometimes
you make me forgett how much i love you<3
Im sorry I cant accept it,
But Im myself to you know<3



Jag vill kramas!!:(
Jag vill pussas,
Jag vill!
Ge mig kärlek,
Någon
Snälla?
Så äcklig är jag väl inte??
Usch jag blir så osäker när jag gillar någon
varför?
fyyyy

Pussar på er alla!
Friends! You are my life my heart.
I love you all!

måndag 11 augusti 2008

Snälla vänta lite till?




jag mår så dåligt
av att andra mår dåligt även om jag inte har en jävla aning om vilka det är,

Jag mår dåligt för jag vet att folk inte mår bra fasten de inte vill det,

Jag mår dåligt
för jag vill hjälpa dem förstå dem och höra dem,

Jag mår dåligt av att jag inte kan hjälpa någon,

Jag mår dåligt för jag är maktlös för att allt ligger på dem,

Jag mår dåligt för att..
Jag mår bra

Jag mår dåligt
för att jag mår bra men inte dem




Hej allihopa=) typ 8 dagar kvar till gymnasiet NOOOOOO! big nOOOO! jag vill seriöst inte :(
Helt nervös! Jag är party sugen som faan kan jag bara säga:) btw öhm vet inte ringde han igår=) kändes bra! Har inte så mycket mer att säga, jag saknar massa människor men snart är det mf:D kulkul! puss!

söndag 10 augusti 2008

jag vet faktiskt inte vad jag ska göra,


I WANT TO BREAK FREE


hej...
öhm liksom.. vet inte?
förlåt
Jag har typ ingen aning vad som går runt i mitt huvud... vet du?
Ingen är typ hemma -.-
I need you right now and no one ealse,
only you

Men men 10 dagar kvar tills skolan guuuud vad jag mår illa -.- typ pinsamt jag vet inte var jag ska ta vägen? Iallfall och bara 5 dagar till malmö festivalen aproligt:D!


Usch jag vill bara supa skallen av mig och dra något gammalt över mig och bara dö
fy vad jag är dålig
Jag vill tillbaka till London..
snälla?

du vet inte hur mycket jag tänker
jag blir typ lite rädd,
men jag tror jag gör det nu
ska ut, kram på er alla och önskar er lycka i Livet:)

tisdag 29 juli 2008

saknar dig!


Hur kan man säga
"jag saknar dig"
När men redan sagt att det inte funkar?
När man ångrar de man sagt de senaste gångerna?

Som att du är det enda jag skulle behöva?
Om jag bara inte kunde hjälpa det som hände

det blev bara fel


Hur ska jag kunna säga det?
det som gör mig utom mig av rädlsa är om
tar du emot mig?
Eller låter du mig falla?
Ner i en avgrund jag självförvisat mig?

Kanske jag är ett gammalt kapitel?
Men jag var ändå en stor del av dig då
tror jag,
det kändes så, det var så äkta
Kändes bra att prata om saker jag aldrig sagt till andra

jag trodde att det skulle bli bäst såhär
Bättre utan varandra?
Utan det vi hade

Jag kan fortfarande komma ihåg våra samtal
Första samtalet,
det var en ren katastrof
Men blev så underbart!

Även om jag är glömd eller gömd
Är du en stor del av mitt hjärta och jag tänker inte glömma dig
För du förblir någon av dem
de speciella <3


Du saknas stort!

fredag 11 juli 2008

Semester suckers!


Hej allihopa i fis Sverige:D Här är man i ljubiana eller vad faan det heter har minst sett 100 olika sätt att stava det på, saknar sverige det är ju fan så varmt så man kan lägga sig ner och dö typ, nä kanske inte men varmt som fan och kvavt” LUFT! Men igår stannade vi i tyskland helt perfekt vi har varit i den byn innan vilket gjorde det lite extra roligt!

Det är ju kul att åka men det är lite tråkigt bara gamla människor om ni förstår, ingen man kan prata med om olika grejjer, får fnas på det fan, jävla -.- längtar till emilia hoppas det kommer gå snabbt -.- eller jo halft, På än vi ska till bor vi 30 m till stranden aircondition eller vad fan det stavas blir arg på alla dessa svår stavas fucking kuk orden! Jag vet mejn det är mitt fel endast! Iallfall Puss 

Jag saknar Jennifer och Linn som faan era jävlar! Linn kommer typ ALDRIG få åka på semester igen tycker jag då ^^ vi får ses så snart hon kommer hem från Emmaboda!:)

Jag tycker deustom inte om internetet här för det fungerar endast i reseptionen och där man får inte i rumpan ( ursäkta särskriningen och felstavningarna men jag oprkar inte bry mig.. ( borde finns mer svärtord men det vill inte bloggen acceptera svin på det:) )

söndag 6 juli 2008


Jag är less på ditt skit,
Lämna mig ifred
Du kommer aldrig få mig
Har redan svalt nyckeln
Less på att vänta
Less på att gråta


Mina utslag börjar ge vika=)
Men lederna gör fortfarande satans ont,
Iallafall
Imorgon ska jag boka tid till klippningen
Köpa grejjer jag behöver och packa städa.. puh mkt att göra :O
Åker ju den 10
Jag kommer sakna er alla
hoppas ni saknar mig med
Jag är liv rädd för att bli glömd
Min värsta mardröm
Lämna mig inte, snälla

fredag 4 juli 2008

Sommarn snart slut


Jag ligger i gräset,

Solen lyser i mitt ansikte

Kan detta bli mer underbart?

du är med en av dem du älskar mest

Du har ingen tanke på framtiden eller nu tiden

Utan, bara vara.

Är inte livet underbart?

Biet har fastnat i saftglaset,

Kunde frestelsen bara bli för stor?

Eller lever han loppan i sin egen sockerpool?


Någon gång måste det underbara faktsikt ta slut

annars vore inget underbart,



Hej , jag har haft en allergisk reaktion denna veckan så jag har inte pallat så mycket xD gått på tabletter och börjar värka nu=) men har ont i lederna som faan -.- helvete är 70 bast känns det som!.

Iallafall passat de underbara barnen och haft det mys=) gick riktigt bra och tjänade lite påt:D!
Ska inte jobba imorgon pallar inte-.- men på sönda=)Hoppas allt blir bra nu

Var nog inget mer pusspuss

saknar dig
Hedvig!<3

Undrar om du kommer ihåg hur mycket du var för mig