torsdag 24 december 2009

Vafan har hänt?

Fan tar jag allt från början..

Jag började med p piller i augusti.. gick bra i ca en och en halv månad, sen helt plötsligt fick jag jätte depressioner kunde gråta när som helst var som helst..
Byta men insåg snabbt att detta inte fungerade.. Sen nu hela hösten har denna jävla deprition gått upp och ner och nu klarar jag inte ens av min praktik.. känner så jävla dåligt och jag vet verkligen inte vad jag ska göra.. vet inte om jag ska byta utbildning eller vad jag vill jobba med? Fuck.. Vet inte hur jag ska kunna få en diskution om det som leder någonstans eller om det ska sluta i rent skit snack.

Nu är julen här och jag har fett tryck i brösten.. kan inte andas fullt ut och känner att allt är jobbigt när det ska kännas kul?.. Min pojkvän har blivit en stor del av mitt liv och jag känner att det inte fungerar.. fasten att jag älskar honom över allt annat och skulle kunna vara fastlimmad vid honom dygnet om så måste jag klara mig själv, kunna vara självständig. Vad är jag nu? Ingenting.. ner tryckt till marken och vill knappt gå ut själv.

Mamma och pappa stöttar mig till hundra procent och har aldrig känt några tvivel.. men varje gång de frågar om hur det är så vet jag inte vad jag ska säga.. ska jag säga att det är skit eller att allt känns bra? jag vet att de abra vill höra saningen.. men vad är snaningen? Jag vet inte ens det själv.

Im in deep shit

Inga kommentarer: